بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/07/30 - 10:03
  • - تعداد بازدید: 789
  • - تعداد بازدیدکننده: 661
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

طرح شهید احمدی روشن زمینه‌ساز اعتمادافزایی میان صنعت و دانشگاه است

رسولی گفت: تعامل سازنده میان صنعت، اساتید خبره دانشگاهی و استعداد‌های برتر دانشجویی در بستر طرح شهید احمدی روشن فرصت مغتنمی برای ایجاد اعتماد بین صنعت و جامعه دانشگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف زمینه‌سازی برای اثرگذاری بیشتر اجتماع نخبگانی آینده‌ساز در منطقه و کشور، نشست نخبگانی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان و جمعی از نخبگان، اساتید و استعدادهای برتر استان در رشته‌های مهندسی برق، مکانیک، شیمی و نانو مواد برگزار شد.

در این نشست، رسولی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان به زمینه‌های همکاری بین‌نهادی در طرح‌های پژوهشی و مسئله‌محور در قالب طرح شهید احمدی روشن و بکارگیری مستعدان در پروژه‌های تحقیقاتی شرکت اشاره کرده و گفت: بی‌شک ارتباط این شرکت و بنیاد نخبگان استان در قالب اجرای طرح‌های مسئله‌محور، به آشناسازی دانشجویان مستعد با مسائل شرکت از یک طرف و حل آنها با تفکر نخبگانی کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: تعامل سازنده بین صنعت، اساتید خبره دانشگاهی و استعداد‌های برتر دانشجویی در بستر طرح شهید احمدی روشن فرصت مغتنمی برای آشنایی استعداد‌های برتر با نیازهای صنعت و ایجاد اعتماد بین صنعت و جامعه دانشگاه است.

در ابتدای این برنامه ضمن بیان نقطه نظرات نخبگان و سرآمدان، گزارشی از پروژه‌ها و نیازهای موجود توسط مدیران این شرکت نیز ارائه شد.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161688
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین