بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/01/14 - 09:12
  • - تعداد بازدید: 438
  • - تعداد بازدیدکننده: 433
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

طرح هسته‌های مسئله‌محور فرصتی مغتنم برای اشتغال نخبگانی است

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: حضور در طرح هسته‌های مسئله‌محور فرصت بسیار خوبی برای آشنایی صاحبان مسائل با توانمندی مستعدان و در نهایت اشتغال نخبگانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سیف‏الله رسولی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به حمایت گستردۀ بنیاد ملی نخبگان از مستعدان برتر، گفت: در سال گذشته در طرح شهید وزوایی، بالغ بر 4 هزار نفر دانشجویان مستعد برتر توسط بنیاد نخبگان در سراسر کشور گزینش شده و مورد حمایت‌های متنوع مالی و غیرمالی برای حرکت در مسیر نخبگی قرار گرفتند.

وی افزود: در کنار حمایت‌های مالی، با توجه به استعداد و علاقه فرد و امکانات و نیاز محل تحصیل، طرح‌ها و دوره‌های توانمندسازی متنوعی نیز برای استعدادهای برتر طراحی و اجرا می‌شود.

رسولی با اشاره به حضور 50 مستعدبرتر استان زنجان در طرح هسته‌های مسئله‌محور، ادامه داد: به منظور حضور حداکثری مستعدان در این طرح، شرایط تا حد قابل‌‎قبولی تسهیل شده است. نکتۀ دیگر اینکه نظارت بر نحوه عملکرد این هسته‌های مسئله محور، به طور مشترک بر عهده رئیس بنیاد نخبگان استان و نماینده دستگاه یا صنعت صاحب مسئله است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان تأکید کرد: حضور در این قبیل طرح‌ها، فرصت بسیار خوبی برای بروز استعدادها و قابلیت‌های افراد در حوزۀ عملیاتی و در نتیجه آشنایی صاحبان مسائل با توانمندی آنان و در نهایت اشتغال نخبگانی است.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164958
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین