بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/26 - 13:34
  • - تعداد بازدید: 14714
  • - تعداد بازدیدکننده: 12977
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با امضای یک تفاهم‌نامه/

ظرفیت‌ نخبگان دانشگاهی و صنعتی در حل چالش‌های حوزه آب و انرژی خراسان رضوی بکار گرفته می‎شود/ معرفی نخبگان خراسان رضوی به خانه ‌هم‌افزایی انرژی و آب

تفاهم‌نامۀ همکاری بنیاد نخبگان خراسان رضوی و خانۀ هم‌افزایی انرژی و آب با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی نخبگان به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ تفاهم‌نامۀ همکاری بنیاد نخبگان خراسان رضوی و خانۀ هم‌افزایی انرژی و آب با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری دو طرف، به امضاء رسید.

در این تفاهم‌نامه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نخبگان دانشگاهی و خبرگان صنعتی در راستای «حل مسائل و چالش‌های اساسی استان در حوزه آب و انرژی» از طریق ایجاد استارت‌آپ‌ها، تجاری‌سازی و توسعۀ کسب‌وکارهای فناورانه بین دو طرف تأکید ویژه شده است.

همچنین مقرر شد بنیاد نخبگان خراسان رضوی تعدادی از نخبگان استان را به منظور حل مسائل و چالش‌های اساسی استان در حوزه آب، برق، گاز و فرآورده‌های نفتی، به خانه هم‌افزایی معرفی کند تا عناوین پروژه‌های جایگزین خدمت سربازی آنان از سوی این خانه تعریف شود.

برگزاری برنامه‌های مشترک از جمله بازدیدهای علمی و دوره‌های کارورزی و کارآموزی برای نخبگان و مستعدان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در نشست امضای این تفاهم‌نامه، با اهداء گواهی و کارت عضویت، بنیاد نخبگان خراسان رضوی برای مدت 5 سال به عضویت خانه هم‌افزایی انرژی و آب در آمد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164029
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین