بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/20 - 09:17
  • - تعداد بازدید: 185
  • - تعداد بازدیدکننده: 181
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
نخبگان و حل مسائل اساسی کشور/

ظرفیت نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در تعریف استانداردها بکار گرفته می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین استانداردهای ملی و و بازنگری در آن، گفت: تدوین استانداردها در حوزه دانش‌بنیان و فناورمحور با مشارکت نخبگان به بهترین شکل محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اداره‌کل استاندارد و اجتماع نخبگانی استان برگزار شد.

در این نشست، حمدالله اکوانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان با بیان اینکه خوشبختانه اخیراً گام‌های بلندی در جهت ارتقا کیفیت محصولات در اداره استاندارد استان برداشته شده است، گفت: استفاده از توانمندی و تخصص نخبگان استان در تعریف استانداردها و به تبع آن در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی، کاربردی و... مؤثر است.

وی اظهار داشت: بنیاد نخبگان استان آمادگی دارد همه ظرفیت خود را در اختیار جامعه تولیدی و تصمیم‌ساز به خصوص اداره کل استاندارد استان قرار دهد تا زنجیره فعالیت‌های صنعتی به صورت درست طی شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان با بیان اینکه انتخاب سفیران افتخاری استاندارد از قشر نخبگان یکی از راه‌های استفاده از ظرفیت اجتماع نخبگانی است، افزود: با برگزاری مشترک بازدیدهای علمی و تخصصی ویژه نخبگان، می‌توان در شناسایی و رفع مشکلات و چالش‌های پیش رو در حوزه تولید در استان اثرگذاری محسوسی داشته باشیم.

وی با اشاره به تدوین استانداردهای ملی و و بازنگری در آن، گفت: تدوین استانداردها در حوزه دانش‌بنیان و فناورمحور با مشارکت نخبگان به بهترین شکل محقق خواهد شد.

در این نشست، سید مسلم حسینیان؛ سرپرست اداره کل استاندارد استان نیز اظهار داشت: برای رسیدن به برآورد درست از تقاضا و بهبود کیفیت تولید راهی جز رجوع به نخبگان نیست.

وی با بیان اینکه با به کارگیری توان و ظرفیت نخبگان در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه استاندارد،شاهد پیشبرد بهتر امور خواهیم بود، افزود: در تدوین استانداردهای ملی و مشارکت در تدوین استانداردهای بین‌المللی از ظرفیت نخبگان استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان اشاره کرد: تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌ها در حوزه‌های مختلف با هدف استانداردسازی در دستورکار قرار دارد. در این بخش نیز از ظرفیت نخبگان استفاده خواهد شد.

حسینیان اضافه کرد: اگر مسئولان به دنبال رشد تولید هستند، باید برای رشد بازار داخلی و کیفیت محصولات تلاش کنند. رجوع به نخبگان سبب تحقق پویایی اقتصاد خواهد شد.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168185
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین