بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/12/04 - 12:49
  • - تعداد بازدید: 960
  • - تعداد بازدیدکننده: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

علم مایه اقتدار و کاهش آسیب‌ناپذیری به کشور است

آیت‌الله سید حسن عاملی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در جمع رتبه‌های برتر کنکور 97 با اشاره به حدیث «العلم سلطان»، علم را مایه اقتدار و کاهش آسیب‌پذیری به کشور توصیف کرد.

~/Asset/News/News/Image/392239_orig.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان با مسئولان استانی با هدف زمینه‌سازی برای تزریق تفکر نخبگانی به بخش‌های مورد نیاز و آشنایی بیشتر مسئولان با توانایی‌های جامعۀ علمی، نشست صمیمی رتبه‌های برتر کنکور 97 با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل برگزار شد.


در این نشست، آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با اشاره به حدیث «العلم سلطان»، علم را مایه اقتدار و کاهش آسیب‌پذیری به کشور برشمرد.


وی نفوذ کشورهای استعماری در جهان را در سایه علم و دانش پیشرفته آنها دانست و تنها راه مقابله با این کشورهای استعماری را پیشرفت و توسعه علمی کشور در حوزه‌های مختلف اقتصاد، فرهنگ، صنعت و سیستم‌های نظامی و امنیتی عنوان کرد.


نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تنها مسیر این پیشرفت را بکارگیری استعدادهای جوانان و نخبگان جامعه در راه علم و دانش ذکر کرد و انقلاب اسلامی را هدیه‌ای از سوی خداوند برای کمال همه‌جانبه این نخبگان دانست که مسیر پیشرفت و ترقی را برای آنان فراهم ساخته است.


لازم به ذکر است، در این نشست صمیمی رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل، جمعی از نفرات‌برتر کنکور سال 97 نواحی 1 و 2 آموزش‌و‌پرورش اردبیل به همراه برخی از نفرات‌برتر در زمینه فعالیت‌های قرآنی و پژوهشی به همراه مسئولان آموزش‌و‌پرورش استان، حضور داشتند و در پایان نیز از نفرات‌برتر با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147904
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین