بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/06/31 - 10:11
  • - تعداد بازدید: 745
  • - تعداد بازدیدکننده: 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار بندرعباس:

فعالیت هدفمند مستعدان‌برتر، لازمۀ توسعه‌یافتگی است

کناری گفت: بکارگیری ظرفیت‌های نخبگانی موجود راهگشای بسیاری از مسائل و چالش‌های استانی است.

~/Asset/News/News/Image/hethe.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای آگاهی‌بخشی به مسئولان اجرایی دستگاه‌‎های درون‌استانی  در خصوص توان و قابلیت‌های نیروی‌انسانی متخصص و مستعد بومی، نشست هم‌اندیشی مستعدان‍ برتر استان هرمزگان با فرماندار بندرعباس برگزار شد.


 در این نشست، وحید عامری‌سیاهوئی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان ضمن اشاره به برخی اقدامات و فعالیت‌های اثرگذاری که توسط صاحبان استعداد برتر در استان و با همکاری و نظارت بنیاد نخبگان استان انجام شده است، گفت: هرمزگان، استان ظرفیت‌ها و فرصت‌ها است.


وی افزود: به دنبال هر ظرفیتی، چالش‌هایی هم وجود دارد بنابراین باید به بهترین شکل از سرمایه‌های انسانی و اجتماعی برای رفع چالش‌ها و بهبود کیفیت زندگی استفاده کرد.


 عامری‌سیاهوئی ادامه داد: با توجه به جایگاه صنعت استان در کشور، کارگیری مستعدان‌برتر به عنوان مشاور مسئولان، همکار در پروژه‌های صنعتی، علمی و تحقیقاتی می‌تواند زمینه‌ساز افزایش اثرگذاری این افراد باشد.


عزیزالله کناری؛ فرماندار بندرعباس نیز با اشاره به لزوم حمایت از استعدادهای‌برتر و نیروی‌انسانی متخصص و جوان استان، فعالیت جدی و هدفمند این افراد را لازمۀ توسعه‌یافتگی استان دانست.


وی افزود: جمعیت بالایی از استان را جوانان تشکیل می‌دهند که این موضوع یکی از مزیت‌های استان برای شتاب بیشتر در مسیر توسعه است. بکارگیری ظرفیت‌های موجود در این قشر از جامعه خاصه در حوزه‌های مشاوره‌ای می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل و چالش‌های استان باشد.


لازم به ذکر است، این نشست با حضور جمعی از اعضای هئت‌علمی‌های استان هرمزگان، صاحبان استعدادهای‌برتر، مخترعان و صاحبان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان برگزار شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154461
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین