بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/11/02 - 10:27
  • - تعداد بازدید: 1706
  • - تعداد بازدیدکننده: 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست مشترک بنیاد نخبگان استان و دانشگاه فرهنگیان اراک مطرح شد:

لزوم اهتمام ویژه به نیازهای علمی و پژوهشی دانشجویان

نشست مشترک بنیاد نخبگان استان و دانشگاه فرهنگیان اراک با هدف برقراری ارتباط نظام‌مند بین‌دستگاهی و سعۀ دایرۀ نخبگانی برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/ffarhan.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک بنیاد نخبگان استان و دانشگاه فرهنگیان اراک با هدف برقراری ارتباط نظام‌مند بین‌دستگاهی و سعۀ دایرۀ نخبگانی برگزار شد.


در ابتدای این نشست، دیلمی؛ رئیس بنیاد نخبگان ستان مرکزی به بیان تجربیات موفق برگزاری برنامه‌های مشترک با دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری، این دانشگاه توانسته است در زمینه جذب تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در بخش دانشجویی، در استان مرکزی بسیار موفق عمل کند و بخش قابل‌توجهی از برگزیدگان جوایز تحصیلی امسال در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که این خود باعث شکل‌گیری تعامل بیشتر خواهد شد.


وی افزود: هدایت و توانمندسازی دانشجویان فرهنگیان با توجه به اینکه در آینده به عنوان معلم فعالیت‌‎ خواهند کرد، امری مهم و اولویت‌دار است.


دیلمی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در بنیاد نخبگان استان، بر ارتباط مداوم مستعدان‌برتر با این بنیاد تأکید کرد.


حیدری؛ سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی نیز با اشاره به سیاست‌های این دانشگاه مبنی بر پذیرش دانشجویان با کیفیت از طریق آزمون سراسری و در نظر گرفتن حداقل تراز برای ورود به این دانشگاه، تصریح کرد: باید به نیازهای علمی و پژوهشی دانشجویان توجه و اهتمام ویژه داشت و این مهم با تعامل و همکاری نهادهای حمایت­گر مانند بنیاد نخبگان امکان‌پذیر است.


در ادامه­ی جلسه طرفین به بررسی زمینه‌های همکاری و اجرای برنامه‌‌های مشترک پرداختند و مقرر شد تا پایان سال جاری، حداقل چهار برنامه به صورت مشترک و با اولویت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156148
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین