بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/02 - 00:19
  • - تعداد بازدید: 12379
  • - تعداد بازدیدکننده: 12332
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی مطرح کرد:

لزوم بکارگیری هیئت‌های اندیشه‌ورز در مسیر حل چالش‌های صنعت

برنامۀ بازدید از مراکز صنعتی شرکت کک طبس، شرکت زغال سنگ طبس و بریکت‌سازی مزینو شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جمعی از نخبگان دانشگاهی و متخصصین خراسان جنوبی از مراکز صنعتی شرکت کک طبس، شرکت زغال سنگ طبس و بریکت‌سازی مزینو شهرستان طبس بازدید کردند و با چالش‌های فناورانۀ برخی از این شرکت‌ها آشنا شدند.

در این برنامه، سید سعیدرضا احمدی‌زاده؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی ضمن تأکید بر ایجاد سازوکارهای متمرکز جهت انتقال مشکلات صنایع و معادن به هیئت‌های اندیشه‌ورز فناور استان و پیگیری راه‌حل‌های پیشنهادی در قالب طرح شهید دکتر بهشتی، به نقش مهم نخبگان در ساماندهی بخش‌های مختلف صنعت و جامعه اشاره کرد.

رحیمی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز به بیان ظرفیت‌های معدنی این منطقه اشاره و سیاست‌های راهبردی طبس در جهت تولید کک، کارخانه تولید فرو سیلیکو آلومینیوم، پژوهشگده زغال و فرآوری عناصر خاص را تشریح کرد.

یعقوبی‌نژاد؛ رئیس اداره فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی از توانمندی‌های دانشگاه صنعتی بیرجند، حضور نخبگان دانشگاهی در صنایع و معادن استان با هدف راه‌اندازی واحدهای تحقیق و توسعه را از رسالت‌های اصلی دانشگاه برشمرد و ضمن اشاره به پروژه‌های موفق قبلی دانشگاه در حل مسائل استان، جهت مشارکت حداکثری نخبگان دانشگاهی در این پروژه اعلام آمادگی کرد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164100
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین