بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/10/30 - 08:34
  • - تعداد بازدید: 300
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان زنجان مطرح کرد:

لزوم ترویج فرهنگ جهادی در جامعۀ نخبگان

رسولی با اشاره به اهمیت و نقش اردوهای جهادی در برپایی عدالت تحصیلی، برگزاری این برنامه‌ها را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ جهادی دانست.

~/Asset/News/News/Image/indexنکمگک.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برگزاری اردوهای جهادی با حضور جامعة نخبگانی به عنوان یکی از فعالیت‌های نخبگانی مورد تأکید سند راهبردی کشور در امور نخبگان، نقش بسیار مهمی در ایجاد و افزایش حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی نخبگان، سرآمدان و مستعدان‌برتر دارد.



به همین منظور بنیاد نخبگان استان زنجان با همکاری و مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان، اردوی جهادی علمی را در مناطق کم‌برخوردار و محروم استان برگزار می‌کند.



در جلسه هماهنگی این اردو، رسولی؛ رییس بنیاد نخبگان استان زنجان ضمن تأکید بر اهمیت و لزوم ترویج فرهنگ جهادی میان جامعۀ نخبگان، ارائة آموزش‌های علمی و مشاوره‌های تحصیلی را از مهمترین محورهای این اردو دانست.



توفیقی؛ رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان نیز به اقدامات انجام‌شدة این سازمان در راستای رفع محرومیت‌ها و برپایی عدالت تحصیلی اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ علمی گروهی بایا، تقدیر از دانش‌آموزان بسیجی مستعد، تقویت بنیة علمی دانش‌آموزان نیازمند و کمک‌های مؤمنانه آموزشی بخشی از اقدامات انجام‌شده در این حوزه است.



در این نشست، برخی از مستعدان و سرآمدان استان نیز ضمن بیان دیدگاه‌های خود، برای حضور در اردوهای جهادی مشترک بین بنیاد نخبگان استان و سازمان بسیج دانش‌آموزی اعلام آمادگی کردند.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150786
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین