بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/23 - 08:33
  • - تعداد بازدید: 366
  • - تعداد بازدیدکننده: 364
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک بازدید علمی مطرح شد:

لزوم تزریق ایده نخبگانی به گمرک و نقش آن در توسعۀ صادرات

برنامۀ بازدید از گمرکات استان ایلام به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های نخبگانی و با هدف آشنایی بیشتر مستعدان با فضای حاکم بر کسب و کار، برنامۀ بازدید از گمرکات استان ایلام به همت بنیاد نخبگان استان ایلام برگزار شد.

در این دیدار، محمد ایدی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام ضمن تاکید بر نقش مرز مهران به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های اقتصادی استان و کشور، افزود: باید از نخبگان به عنوان محرک و مولد جامعه در راستای توسعه ظرفیت‌های مرز مهران استفاده بهینه کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان با اشاره به ضرورت معرفی بیشتر فرصت‌های اقتصادی در مرز مهران، ادامه داد: اگر نمودار و نحوه شروع به کار فعالان در عرصه صادرات طراحی و در اختیار جامعه قرار گیرد، افراد نخبه علاقه‌مند به حوزه صادرات  می توانند در مرز حضور مؤثر داشته باشند.

وی ضمن استقبال از همکاری در برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های بیشتر در قالب تفاهم‌نامه، خواستار حضور تجار عراقی در راستای معرفی نیازمندی‌های کشور عراق جهت شناخت بهتر بازار هدف شد.

در بخشی از این بازدید، روح‌الله غلامی؛ مدیرکل گمرکات استان ایلام نیز ضمن تشریح عملکرد و وظایف گمرکات استان، بر استفاده از تکنولوژی ها و توان نخبگان در ارتقا عملکرد گمرک و توسعه صادرات تاکید کرد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164837
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین