بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/10/08 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 363
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان گلستان مطرح کرد:

لزوم تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای پرهیز از تصدی‌گری در اجرا

دومین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان گلستان با هدف بررسی برنامه‌های آتی برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/indexدذربب.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان گلستان با هدف بررسی فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان برگزار شد.



در این نشست، ابوالقاسم خزاعیان؛ رییس بنیاد نخبگان استان گلستان ضمن ارائه گزارش عملکرد بنیاد استان و بیان نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجرایی،بر لزوم عدم‌تصدی‌گری اجرایی تاکید کرد و افزایش همکاری مراکز علمی، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان را در جهت نیل به اهداف برنامه‌های مصوب خواستار شد.



وی با تأکید بر اینکه الگوسازی و تکریم از نخبگان و مفاخر بومی یکی از مهمترین رسالت‌های بنیاد نخبگان استان است، افزود: این موضوع در برنامه ششم توسعه کشور نیز مورد تأکید است.



خزاعیان ضمن اشاره به اقدامات گذشته شورای خیرین علم و فناوری بنیاد نخبگان استان نیز اظهار داشت: در راستای حمایت از فعالیت‌های نخبگانی، تشکیل مجمع خیرین علم و فناوری و همچنین راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی با ظرفیت خیرین از اولویت‌های آتی بنیاد نخبگان استان است.



در بخش دیگری از این نشست، قربانعلی روشنی؛ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نیز ضمن معرفی اهداف و رسالت‌های این سازمان، ظرفیت‌های ویژه آن را برشمرد و خواستار زمینه‌سازی جهت تعامل بیشتر جامعه نخبگانی و بهره‌برداری از توان نخبگان و متخصصان حوزه کشاورزی و منابع طبیعی شد.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 144965
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین