بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/07/12 - 13:29
  • - تعداد بازدید: 245
  • - تعداد بازدیدکننده: 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

لزوم تعریف پروژه‌های تحقیقاتی مشترک میان دانشگاه و صنعت

در بازدید از شرکت سایپا شیشه بر لزوم گسترش همکاری‌های فناورانه و تحقیقاتی با مجموعۀ نخبگانی تأکید و این مهم اقدامی مثبت در اشتراک داشته‌ها و یافته‌هی دو سویه برشمرده شد.

~/Asset/News/News/Image/03تناتنلاتل.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان و به منظور افزایش حس خودباوری مستعدان و آشنایی بیشتر آنان با چالش‌ها و نیازهای موجود در بخش‌های مختلف، برنامۀ بازدید از شرکت سایپا شیشه به همت بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.


در این برنامه، ضمن اشاره به اهمیت این واحد تولیدی و نقش آن در رفع نیازهای موجود در بازار داخلی و جلوگیری از خروج ارز، بر لزوم گسترش همکاری‌های فناورانه و تحقیقاتی با مجموعۀ نخبگانی استان تأکید شد و این مهم به عنوان اقدامی مثبت در اشتراک داشته‌ها و یافته‌هی دو سویه مطرح شد.


انجام پروژه‌های مسئله‌محور و همچنین برگزاری رویدادهای مشارکتی مسئله‌محور برای رفع چالش‌های موجود، یکی دیگر از موضوعات مورد تأکید در این برنامه بود.


در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت بکارگیری توان نخبگان و متخصصان دانشگاهی، حمایت از جامعۀ علمی در تحقیقات مشترک، به عنوان یک اصل در مسیر بهبود تولیدات مورد تأکید قرار گرفت.


لازم به ذکر است، شرکت سایپا شیشه در سال 1378 به منظور تولید شیشه‌های خوردو در کشور تأسیس شد و در کنار تأمین نیاز کارخانه‌های خودروسازی کشور، حضور در سایر صنایع مرتبط با شیشه و توسعه بازارهای داخلی و بین‌المللی نیز را در مأموریت‌های خود گنجانده است.


این شرکت در زمینه تدوین و بکارگیری دانش فنی صنعت شیشه و استانداردهای مرتبط پیشرو بوده و از طریق حفظ این مزیت رقابتی برای ذی‌نفعان خود ارزش‌آفرینی می‌کند.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151515
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین