بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/09/11 - 14:41
  • - تعداد بازدید: 450
  • - تعداد بازدیدکننده: 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان گلستان مطرح کرد:

لزوم توسعه اثرگذاری استعدادهای برتر و نخبگان در بوم‌محل

رییس بنیاد نخبگان گلستان با اشاره به لزوم بکارگیری همه ظرفیت‌های استانی در حوزه توانمندسازی مستعدان‌برتر، گفت: این امر می‌تواند سبب افزایش سرمایه‌های انسانی استان در حوزه نخبگان شود.

~/Asset/News/News/Image/مزیت بومی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هم‌اندیشی مسئولان بنیاد نخبگان گلستان و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با هدف استفاده از ظرفیت‌های وقف و خیریه برای تحقق اهداف نخبگانی در بوم‌محل برگزار شد.


در این نشست، ابوالقاسم خزاعیان؛ رییس بنیاد نخبگان گلستان ضمن تشریح اهداف و رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان، گفت: استفاده از منابع خیّرین و واقفین، یکی از عواملی است که میتواند در توسعه اثرگذاری استعدادهای برتر و نخبگان مؤثر باشد.


وی افزود: بکارگیری منابع خیّرین و واقفین برای توانمندسازی مستعدان و توسعه ظرفیت‌های انسانی در حوزه علم و فناوری اقدامی مهم است.


خزاعیان ادامه داد: شورای خیرین علم و فناوری به منظور ساماندهی و گسترش پشتیبانی از اجتماع نخبگانی و اثرگذاری آنان در بنیاد نخبگان استان تشکیل شد و این بنیاد در نظر دارد در همین راستا مجمع خیرین علم و فناوری را با حضور خیرین و نیکوکاران استان راه‌اندازی کند.


رییس بنیاد نخبگان استان افزود: راه‌اندازی یک مرکز شتابدهی در استان با حمایت خیرین و واقفین و حضور بخش خصوصی می‌تواند زمینه توسعه فرهنگ علم و فناوری باشد و استفاده از ظرفیت واقفین را نیز تسهیل کند.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154056
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین