بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/30 - 09:02
  • - تعداد بازدید: 407
  • - تعداد بازدیدکننده: 404
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان استان ایلام صورت گرفت/

مجتمع پتروشیمی میزبان مستعدان برتر

برنامه بازدید از واحدهای فرآیندی مجتمع پتروشیمی در قالب اردوی راهیان پیشرفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در قالب اردوی راهیان پیشرفت، جمعی از دانشجویان رشته اقتصاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ایلام با همکاری بنیاد نخبگان استان ایلام و دانشگاه ایلام، از واحدهای فرآیندی مجتمع پتروشیمی ایلام بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید این مجموعه قرار گرفتند.

در این اردوی علمی، که با سرپرستی صالحی؛ رئیس دانشکده علوم انسانی برگزار شد، دانشجویان در‌ بدو ورود به مجتمع، ضمن ادای احترام به مقام رفیع مهندس حسن بیگی، معمار پتروشیمی ایلام، از واحد سولفورزدایی و کارخانه پلی‌اتیلن بازدید کردند.

در این بخش، کارشناس مربوطه ضمن تشریح فرآیند دریافت خوراک از پالایشگاه گاز ایلام تا واحدهای SRU، الفین و تولید محصول در  HD، به بیان دستاوردهای این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تاکنون پرداخت.

وی با برشمردن وقایع کلیدی سال ۱۴۰۱ در پتروشیمی ایلام، اظهار داشت: تجاری شدن  DMDS CHAVAR65، راه‌اندازی تصفیه‌خانه پساب فوق‌شور ZLD، کاهش ۲۰ درصدی اتلاف هیدروکربن، انجام تعمیرات اساسی بدون استفاده از پیمانکار برون‌سازمانی، ایجاد خط سوم تأمین آب مجتمع به ظرفیت ۲۲۰ لیتر بر ثانیه و آزمایش و‌ مصرف موفقیت‌آمیز کاتالیست در واحد HD  از مهمترین دستاوردهای سال ۱۴۰۱ در این شرکت بوده است.


 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165995
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین