بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/02/21 - 11:27
  • - تعداد بازدید: 457
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در کارگاه مشاوره‌ای آسیب‌های اجتماعی مطرح شد:

مدیریت روابط عاطفی؛ شاه‌کلید موفقیت در عرصه‌های اجتماعی

کارگاه آموزشیمشاوره مهارت مدیریت روابط عاطفی با تأکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در گرگان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/photo_2019dd.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های توانمندسازی روحی و روانی اجتماع نخبگانی و زمینه‌سازی برای رشد همه جا‌نبه آنان در ابعاد مختلف زندگی فردی و حرفه‌ای، کارگاه آموزشیمشاوره مهارت مدیریت روابط عاطفی با تأکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در گرگان برگزار شد.


این کارگاه به همت بنیاد نخبگان استان گلستان، در دو بخش کارگاه آموزشی و مشاوره حضوری برگزار شد.


در بخش کارگاهی این دوره مباحثی پیرامون عشق و دلبستگی، شکست در عشق و تکنیک‌ها و راهکارهای مناسب برخورد با احساسات ارائه شد.


سعید بختیاری؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه و مدرس این دوره، ضمن استقبال از برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای در زمینه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مدیریت روابط عاطفی را شاه‌کلید موفقیت در عرصه‌های اجتماعی دانست و بر فراگیری مهارت‌های اجتماعی، خاصه تکنیک‌های مدیریت روابط عاطفی، تأکید کرد.


در ادامه این دوره و در بخش مشاوره هر یک از شرکت‌کنندگان به مدت 45 دقیقه به‌صورت فردی به دریافت مشاوره پیرامون مباحث مطرح‌شده پرداختند.


لازم به ذکر است، كارگاههاي آموزشي مشاوره برنامه‌اي است كه با هدف ارتقاي سطح سلامت روان و كسب مهارت‌هاي زندگي، طراحي و تدوين شده است.


عناوين كارگاه‌هاي مهارت‌آموزي با تأکید بر مهارت‌های ده‌گانه‌ی سازمان بهداشت جهانی و با هدف پيشگيري از ابتلا به آسيب‌ها و مسائل فردي-اجتماعي در زمینه‌هاي تحصيلي، شغلي، خانوادگي، اجتماعي و سلامت روان، براي اعلام به بنيادهاي استان‌ها در نظر گرفته ‌شده است.


 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 154103
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین