بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/05/15 - 11:11
  • - تعداد بازدید: 2913
  • - تعداد بازدیدکننده: 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مسئولان کشوری/

مراسم تکریم از استاد وحید گرجی برگزار می‌شود

اولین آئین تکریم و الگوسازی از سرآمدان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/12589(1).jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تکریم و الگوسازی از سرآمدان و مفاخر بومی و همچنین پاسداشت خدمات ارزندۀ متخصصان در عرصه‌های مختلف خاصه حوزۀ کارآفرینی و اشتغال‌زایی، اولین آئین الگوسازی از سرآمدان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با تکریم از وحید گرجی؛ کارآفرین حوزۀ گیاهان‌دارویی در یاسوج برگزار می‌شود.


حمدالله اکوانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در همین خصوص گفت: آشنایی جامعه با فعالیت نخبگان و سرآمدان یکی از اهداف طرح الگوسازی است که در این راستا تکریم، تقدیر، مستندسازی فعالیت‌های نخبگان و ایجاد ارتباط بین جامعه و نخبگان در دستور کار بنیاد نخبگان استان قرار گرفته است.


 وی افزود: بنیاد نخبگان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با هدف الگوسازی، شناسایی سرآمدان و نخبگان استان و مستندسازی فعالیت‌های آنها، گام بلندی برای معرفی این افراد به جامعه و نسل‌های جوان و نوجوان برداشته است و این اقدام را به عنوان یک اولویت در دستورکار خود قرار اده است.  


اکوانی اضافه کرد: به منظور تشویق علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان‌دارویی، آگاهی‌بخشی به مسئولان استانی درباره ظرفیت و توان نیروی‌انسانی متخصص و متعهد و جهت‌دهی به استعدادهای‌برتر بومی به سمت مزیت‌های ذاتی، اولین مراسم تکریم و الگوسازی بنیاد نخبگان استان به وحید گرجی مؤسس اولین شرکت دانش‌بنیان حوزه گیاهان‌دارویی اختصاص یافته است.


رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در پایان با تأکید بر ضرورت نخبه‌پروری، خاطرنشان کرد: جامعه تنها زمانی به سمت نخبه‌پروری حرکت می‌کند که در وهلۀ اول قدر و منزلت نخبگان کنونی خود را بداند و علاوه بر تکریم و بزرگداشت آنان، زمینه را برای فعالیت و اثرگذاری بهینۀ آنان فراهم کند.  


 لازم به ذکر است، مراسم تکریم و الگوسازی از وحید گرجی؛ کارآفرین حوزۀ گیاهان‌دارویی، چهارشنبه؛ 17 مردادماه در یاسوج برگزار می‌شود.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 149804
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین