بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/09 - 09:07
  • - تعداد بازدید: 290
  • - تعداد بازدیدکننده: 286
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان کرمان/

مراسم تکریم خانواده‌­های شهدای علمی استان کرمان برگزار شد

مراسم تکریم جمعی از خانواده‌­های شهدای علمی استان کرمان با همکاری بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت مقام شامخ شهدای دفاع‌مقدس، مراسم تکریم جمعی از خانواده‌­های شهدای علمی استان کرمان با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان، رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی از مستعدان برتر، به همت بنیاد نخبگان استان کرمان برگزار شد.

در این برنامه، قاسم سرگزی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان با اشاره به جایگاه والای شهدا، تکریم خانواده معظم شهدا را یکی از وظایف ذاتی نظام نخبگانی دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا، تلنگری برای همه خاصه جامعه نخبگانی است تا بدانند امنیت حاضر در عرصه خدمت به جامعه، به قیمت خون شهدا به دست آمده است.

سرگزی با تاکید بر اینکه سیره و منش شهدا باید سرلوحه فعالیت مسئولان قرار گیرد، افزود: برای نسل جوانی که دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده، شنیدن خاطرات رشادت‌های جوانان نخبه آن روز که علی‌رغم داشتن مدارج بالای علمی، وظیفه را در دفاع از میهن و نثار جان خود یافته بودند، اهمیت بسیاری دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان ادامه داد: شنیدن خاطرات و آگاهی از افکار و همچنین آشنایی با اعتقادات شهدا، چراغ راهی برای انتخاب مسیر صحیح در جهت اعتلای ایران اسلامی است.

در این مراسم معنوی از خانواده‌های شهید احمد هدایت، شهید حبیب‌الله نمازیان، شهید سرلشکر خلبان محمدرضا وجدانی، شهید خلبان سید حسین حسینی و شهید حسین ذکریا، تجلیل به عمل آمد.


 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168990
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین