بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/10 - 11:23
  • - تعداد بازدید: 551
  • - تعداد بازدیدکننده: 153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از فیلیپین به ایران؛ مسیری برای اثرگذاری/

مراسم تکریم دکتر امیلیا عبدالهی برگزار می‌شود

مراسم تکریم از دکتر امیلیا عبدالهی، پزشک متعهد و کارآفرین‌برتر غرب کشور به همت بنیاد نخبگان استان ایلام برگزار خواهد شد..

~/Asset/News/News/Image/indexالببل.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرایی‌‎سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان و به منظور ارتقای دلبستگی ملی نخبگان درچارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌های اسلامی و فرهنگ کار در جامعه و همچنین با توجه به ضرورت شناساندن خادمان سلامت به‌ویژه در دوران دفاع مقدس؛ مراسم تکریم امیلیا عبدالهی؛ پزشک متخصص و متعهد دوران دفاع‌مقدس به همت بنیاد نخبگان استان ایلام برگزار می‌شود.



این مراسم به پاس زحمات چندین ساله این پزشک حاذق در دوران جنگ‌تحمیلی در حوزه سلامت و پس از آن فعالیت‌های گسترده و اثرگذار در حوزة اشتغال‌زایی و کارآفرینی، سه‌شنبه؛ 12 اسفندماه ساعت 9:30  برگزار خواهد شد.



میلیا عبداللهی (Conanan)؛ متخصص زنان و زایمان در سال‌های حوالی جنگ جهانی، در سال ۱۹۴۴ در فیلیپین به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۵۶ به دنبال دعوت بین‌المللی  کشور ایران از پزشکان، به عنوان پزشک عمومی برای فعالیت پزشکی و طبابت به ایران آمد و دو سال دورة تخصصی زنان را گذراند و در سال 1357 با مردی ایرانی ازدواج کرد و به دنبال آن از دین مسیحیت به دین اسلام روی آورد. وی تحصیلات‌تکمیلی خود را نیز در دانشگاه تهران گذراند و بعد از آن به مدت ۳۳ سال در ایلام طبابت کرد؛ خدمات پزشکی وی در سال‌های دفاع‌مقدس برگ زرین فعالیت‌های این پزشک متعهد است.



او علاوه بر دریافت لوح‌های متعدد به عنوان پزشک نمونه استانی و کشوری، به سبب افتتاح و راه‌اندازی اولین بیمارستان و زایشگاه خصوصی-تخصصی زنان و زایمان در منطقه غرب و جذب ۱۲۰ نیروی پزشکی و خدماتی، در سال‌های متوالی به عنوان کارآفرین برتر از طرف ارگان‌های مختلف برگزیده و معرفی شده است.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153720
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین