بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/09/24 - 15:05
  • - تعداد بازدید: 928
  • - تعداد بازدیدکننده: 194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان با حضور قائم‌مقام، معاونان و مدیران بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/6545ff.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان با حضور محمود سعادت‌فومنی؛ قائم‌مقام و جمعی از معاونان و مدیران بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.



در ابتدای این مراسم، محمود سعادت‌فومنی؛ قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان، از زحمات دکتر احساس چیت‌ساز و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت تشکر کرد.



در ادامه، منصور انبیاء؛ سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اهمیت جایگاه این نهاد در کشور، به دیدگاه مقام‌معظم‌رهبری درباره بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد و گفت: از نگاه ایشان این بنیاد، مهم، ملی و راهبردی است و نقش کلیدی در آینده کشور دارد.



وی با اشاره به سند راهبردی کشور در امور نخبگان، افزود: تمام فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان و به تبع آن بنیادهای نخبگان استانی برای تحقق اهداف تعیین‌شده در این سند مهم و راهبردی است.



انبیاء تأکید کرد: برنامه‌ها و اقدامات مطرح‌شده در این سند با هدف رفع مشکلات و چالش‌های نخبگان در مسیر اثرگذاری بی‌بدیل در توسعه و تعالی کشور تدوین شده است و به همین دلیل باید این اقدامات به بهترین شکل و در فضای تعامل با بنیادهای نخبگان استانی انجام شود.



سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: حضور اساتید مجرب و صاحب‌نظر دانشگاه‌ها در معاونت‌های مختلف بنیاد ملی نخبگان و همچنین بنیادهای نخبگان استانی، که همگی از اعضای هیئت‌علمی‌ دانشگاه‌‎های برتر کشور هستند، ظرفیت‌ بسیار ویژه و منحصربفردی را در بنیاد ملی نخبگان ایجاد کرده که می‌توان با استفاده دقیق از آن، اهداف سند راهبردی کشور در امور نخبگان را محقق کرد.



در این مراسم، ضمن تقدیر از احسان چیت‌ساز، منصور انبیاء به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان معرفی شد.



آریا الستی، معاون سرآمدان و نخبگان، حسن سالاریه؛ معاون آینده‌سازان، کوچک‌زاده؛ رییس بنیاد نخبگان استان تهران، از دیگر حاضران در این نشست بودند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151804
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین