بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/28 - 00:01
  • - تعداد بازدید: 260
  • - تعداد بازدیدکننده: 258
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ادامه بازدیدهای علمی، صنعتی و فرهنگی استادمحور/

مستعدان‌برتر کهگیلویه‌ و بویراحمد از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بازدید کردند

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد به همت بنیاد نخبگان استان، از چند شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برنامه بازدیدهای علمی، صنعتی و فرهنگی استادمحور، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت‌های دانش‌بنیان زردبند و طبیعت زنده بازدید کردند.

در راستای تحقق ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و نقش مربی‌گری، امیدآفرینی و انگیزش دانشجویان از طریق رویت پیشرفت‌ها، معرفی فرصت‌ها و امکان انجام فعالیت‌های موثر در کشور، جمعی از دانشجویان مقاطع کارشناسی، رشته‌های صنایع غذایی، تغذیه و بهداشت به راهبری دکتر آرش اسفرم، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از شرکت های زردبند و طبیعت زنده بازدید کردند.

شرکت دارویی زردبند، شرکتی است دانش‌بنیان که از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را با هدف تولید و فرآوری گیاهان دارویی آغاز کرد. این شرکت توسط فرهیختگانی همچون شادروان پروفسور رضا امیدبیگی پایه‌ریزی شد.

شرکت دارویی زردبند با تولید حدود هشتاد نوع عصاره، اسانس و روغن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرآورده‌های طبیعی برای تامین نیاز صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی کشور به شمار می‌رود. همچنین، از سال ۱۳۸۸ با هدف ارتقاء سلامت جامعه، پنجاه نوع محصول دارویی و بهداشتی توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شود.

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. این شرکت محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه کرد و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166881
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین