بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/03/08 - 09:10
  • - تعداد بازدید: 239
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان هرمزگان:

مستعدبرتر باید با اثرگذاری، جایگاه خود را در جامعه تثبیت کند

عامری سیاهوئی گفت: صاحب استعدادبرتر باید جنگنده باشد و با اثرگذاری، جایگاه خود را در جامعه تثبیت کند.

~/Asset/News/News/Image/سیاهویی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد و افزایش تعامل مستعدان‌برتر با بنیاد ملی نخبگان، نشست رییس بنیاد نخبگان استان هرمزگان با استعدادهای‌برتر تحصیلی به صورت مجازی برگزار شد.


در این نشست، وحید عامری سیاهوئی؛ رییس بنیاد نخبگان استان هرمزگان هدف برگزاری این نشست را تبادل نقطه‌نظرات افراد و پرسش و پاسخ در خصوص نحوه اثرگذاری نخبگان دانست و گفت: طرح شهید احمدی‌روشن یکی از طرح‌های مهم در بنیاد ملی نخبگان در حوزة اثرگذاری است.


وی افزود: این طرح با به چالش کشیدن مسائل مختلف جامعه، زمینة اثرگذاری مستعدان‌برتر را فراهم می‌کند تا این افراد بتوانند به صورت مستقیم و اجرایی، در قالب تشکیل تیم نخبگانی مسائل واقعی کشور را حل کنند.


عامری سیاهوئی با اشاره به اهمیت تلاش مستمر در مسیر نخبگی، تصریح کرد: صاحب استعدادبرتر باید جنگنده باشد و با اثرگذاری، جایگاه خود را در جامعه تثبیت کند.


رییس بنیاد نخبگان هرمزگان خاطرنشان کرد: مستعدبرتر باید با ارتقا فعالیت‌های نخبگانی در زمینه‌های مختلف پژوهشی، فناوری و فرهنگی، مسیر نخبگی را طی کرده و به جایگاه اصلی خود در جامعه برسد.


وی در پایان سایر تسهیلات بنیاد از جمله طرح پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (طرح شهید وزوایی) را تشریح کرد.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 151871
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین