بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/08 - 13:10
  • - تعداد بازدید: 273
  • - تعداد بازدیدکننده: 263
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

مشارکت حداکثری اساتید در شناسایی نخبگان از مهمترین رویکردها در دور جدید بنیاد ملی نخبگان است

بازتعریف مفهوم نخبگی و مشارکت حداکثری اساتید نخبه و فعال در شناسایی نخبگان از مهمترین رویکردها در دور جدید فعالیت‌ها در بنیاد ملی نخبگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به‌ منظور تشریح و بررسی برنامه‌های نخبگانی، نشست رئیس بنیاد نخبگان استان تهران با جمعی از نخبگان، دانشگاهیان و مستعدان برتر استان برگزار شد.

در این نشست، حیدر مفتاحی‌زاده؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌روی این بنیاد را تشریح کرد و با اشاره به اصلاح روندها و رویکردهای بنیاد ملی نخبگان در دور جدید، گفت: بازتعریف مفهوم نخبگی و مشارکت حداکثری اساتید نخبه و فعال در شناسایی نخبگان از مهمترین رویکردها در دور جدید است.

وی افزود: شناسایی فعال اساتید با نظر به شاخص‌هایی مانند قدرت شبکه‌سازی، تاثیرگذاری فرهنگی- اخلاقی و ارتباط موثر با دانشجویان خارج از کشور، یکی دیگر از اقدامات جاری و پیش‌روی بنیاد ملی نخبگان است به ویژه این‌که بنیاد ملی نخبگان در دور جدید تمام تسهیلات و حمایت‌های خود را ناظر به رأی و نظر اساتید امین انجام خواهد داد.

در ادامه، شرکت‌کنندگان نیز نظرات خود را بیان کردند که از آن جمله می‌توان به نیاز به ریسک‌پذیری بالا در بنیاد ملی نخبگان، دوری از انجام محدود فعالیت‌ها به دلیل چارچوب‌های مرسوم، ضرورت تعریف شاخص‌ برای طرح شبکه‌سازی اساتید، برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت سرآمدان، نیاز به آسیب‌شناسی طرح‌های گذشته بنیاد ملی نخبگان و همچنین ضرورت توجه بیشتر به طرح‌های حوزه علوم انسانی، اشاره کرد.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.



 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169594
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین