بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/13 - 06:29
  • - تعداد بازدید: 474
  • - تعداد بازدیدکننده: 467
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار خراسان شمالی:

مشارکت نخبگان در حل مسائل، راه برون رفت صنعت از مشکلات است

استاندار خراسان شمالی حضور و مشارکت دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان نخبه را تنها راه برون‌رفت از مشکلات موجود دانست و بر لزوم برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور تشریح شیوه‌نامه هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی و بورسیه صنعتی، نشست رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی با استاندار زنجان برگزار شد.

در این نشست، حسین‌نژاد؛ استاندار خراسان شمالی ضمن ابراز خرسندی از پیگیری پیاده‌سازی این قبیل برنامه‌ها که باعث ایجاد شور و اشتیاق در دانشجویان و انگیزه و امید به آینده در آنان می‌شود، گفت: آنچه که امروز می‌تواند نیاز صنایع استان و موانع و مشکلات فنی را برطرف کند، حضور و مشارکت دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان نخبه در این عرصه است و از این رو ارتباط دانشگاه‌ها با صنایع باید بیشتر و پررنگ‌تر از قبل باشد.

وی در ادامه آمادگی استانداری را جهت مشارکت همه‌جانبه در پیاده‌سازی این طرح‌ها در استان اعلام کرد.

در این دیدار، بخشی؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی ضمن معرفی شیوه‌نامه‌های مذکور و ظرفیت بالای استان جهت اجرایی‌سازی این آئین‌نامه‌ها، خاطرنشان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی بازویی کمکی برای دستگاه‌های اجرایی به منظور شناسایی و حل مسائل و مشکلات استان هستند.

وی در ادامه هدف از طرح بورسیه صنعتی و پیاده‌سازی آن در استان را توانمندسازی دانشجویان برتر دانشگاه‌ها جهت ورود به عرصه کار عنوان کرد و اظهار داشت: هدف این طرح تضمین شغلی دانشجویان مستعد و آماده‌سازی محیط مناسب جهت آموزش عملی دروس دانشگاهی به آنان است.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165771
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین