بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/28 - 08:17
  • - تعداد بازدید: 202
  • - تعداد بازدیدکننده: 200
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار سیستان و بلوچستان:

مقاله باید بتواند مسئله‌ای از مسائل استان را حل کند/ ضرورت افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت نخبگان

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تدوین مقالات برای ایجاد تحرک فکری مفید است اما این مقالات باید بتواند مسئله‌ای از مسائل استان را حل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای رسیدن به توسعه نیازمند شکل گیری تعاونی‌های دانش بنیان هستیم بنابراین باید شرکت‌های دانش بنیان با محوریت نخبگان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها افزایش پیدا کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه اساتید باید تلاش کنند؛ چرا که محور اصلی تحول در سیستان و بلوچستان دانشگاه‌ها، مراکز علمی و دانشگاهی هستند. همچنین تدوین مقالات برای ایجاد تحرک فکری مفید است اما این مقالات باید بتواند مسئله‌ای از مسائل استان را حل کند.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان باید توسط اساتید شکل بگیرد و این اساتید، جوانان خلاق و خوش فکر استان را راهبری کنند، هر یک از دانشجویان باید کارآفرین تربیت شوند و پس از فراغت از تحصیل بتوانند هزاران شغل ایجاد کنند.

وی افزود: در توسعه نیازمند شکل گیری تعاونی‌های دانش بنیان هستیم بنابراین باید شرکت‌های دانش بنیان با محوریت دانشجویان و اساتید افزایش پیدا کند، به علاوه هر کشوری که خواهان قدرت بیشتر است باید بتواند امنیت غذایی خود را تأمین و نیاز خود را در داخل کشور با استفاده از ظرفیت‌ خود برطرف کند.

کرمی با بیان اینکه هدف ما عمل به فرمان الهی است و باید تا زمانی که در این دنیا فرصت داریم در جهت رضای الهی بکوشیم. اذعان کرد: باید فرزندان ما از همان ابتدا در سیستم آموزش و پرورش مهارت محور تربیت و در تعاونی‌های دانش بنیان سازمان دهی شوند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.




  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168333
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین