بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/02/05 - 10:03
  • - تعداد بازدید: 471
  • - تعداد بازدیدکننده: 468
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان مازندران:

مهار تورم با حضور فعال نخبگان و سرآمدان اقتصادی محقق می‌شود

آزادبخت گفت: استفاده از توانمندی نخبگان در تمامی حوزه‌ها از جمله آموزش، پژوهش، فناوری و امور اجتماعی و فرهنگی، تنها راه رسیدن به اهداف تعیین‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمد آزادبخت؛ رئیس بنیاد نخبگان مازندران با تأکید بر ضرورت حضور نخبگان در همه حیطه‌ها از جمله امور اقتصادی، گفت: در این زمینه، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در نهادهای اجرایی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد که خوشبختانه این مهم در حال انجام است.

وی ضمن بیان اینکه ارائه راهکارهای علمی برای تحقق شعار افزایش تولید و مهار تورم امری ضروری است، به جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی اشاره و تصریح کرد: سال گذشته، هزار نفر از نخبگان و سرآمدان در دستگاه‌های اجرایی جذب و استخدام شدند و امسال قرار است ۵ هزار نفر استخدام شوند.

آزادبخت تصریح کرد: استفاده از توانمندی نخبگان در تمامی حوزه‌ها از جمله آموزش، پژوهش، فناوری و امور اجتماعی و فرهنگی تنها راه رسیدن به اهداف تعیین‌شده است.

وی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی گستردۀ بنیادهای نخبگان استانی برای حمایت همه‌جانبه از مستعدان در سطوح مختلف، زمینه‌سازی برای حضور فعال نخبگان در عرصه‌های اقتصادی را امری الزامی توصیف کرد و اظهار داشت: یکی از مصادیق فعالیت مثبت اقتصادی، کنترل تورم است که البته برای تحقق آن باید با پرهیز از نگاه تک‌بعدی، همۀ جوانب توسط نخبگان و سرآمدان سنجیده و مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران یادآور شد: در کنار عوامل مختلف، بدون شک، افزایش تولید ملی منجر به مهار تورم می‌شود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165196
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین