بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/26 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 488
  • - تعداد بازدیدکننده: 478
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس امور جذب و به کارگیری سازمان استخدامی کشور:

نخبگان در راستای نیاز دولت جذب می‌شوند

رییس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: نخبگان، طبق ضوابط تعیین شده و در راستای نیاز دولت جذب و به کارگیری می‌شوند و هم اکنون استخدام حدود هزار نفر از نخبگان بر اساس آیین نامه مصوب هیات دولت اجرا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ علیرضا علیخان زاده رییس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در نشست مشترکی که اکنون با بنیاد ملی نخبگان  برگزار شد کارشناسان مختلفی شرکت داشتند و شیوه نامه نگهداشت نخبگان در جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: هیات وزیران، موضوع جذب و نگهداشت نخبگان را بر اساس آیین نامه ای مصوب کرده است و پیرو آن شیوه نامه جذب نخبگان نیز توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

رییس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: این شیوه نامه بعد از ابلاغ برای افراد نخبه شامل این آیین نامه، اجرا می‌شود و امید است تا حدود یک ماه دیگر، بخشنامه آن نیز توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ ‌شود.

علیخان زاده افزود: بر این اساس، تعداد زیادی از نخبگان پس از فراخوان، ارزیابی شدند و اکنون در این شیوه نامه، تسهیلاتی که قرار است در اختیار نخبگان قرار گیرد و شغل ها و پست‌هایی که می توانند به دست آورند و همچنین مسیر شغلی آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبات آن به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: نکته لازم و دارای اهمیت در این شیوه نامه، موضوع نگهداشت کارکنان فعلی دستگاه‌هاست که می‌توانند بر اساس این دستورالعمل در دایره نخبگان قرار گیرند و از تسهیلات این قانون نیز بهره مند شوند.

منبع: ایرنا


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166431
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین