بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/14 - 13:02
  • - تعداد بازدید: 14599
  • - تعداد بازدیدکننده: 14491
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان گیلان تأکید کرد؛

نخبگان دیده‌بانان پنهان جامعه و قدرت‌ساز هستند/ ضرورت رفع موانع پیش‌روی فعالیت نخبگان

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: نخبگان دیده‌بانان پنهان جامعه و دارای فضل، دانش و قدرت‌ساز هستند که با علم خود از نفوذ بیگانگان در عرصه‌های مختلف محافظت می‌کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آیت‌الله رسول فلاحتی اظهار داشت: نخبگان دیده‌بانان پنهان جامعه و دارای فضل، دانش و قدرت‌ساز هستند که با علم خود از نفوذ بیگانگان در عرصه‌های مختلف محافظت می‌کنند.

وی حرکت در مسیر تخصصی‌شدن علم را نیاز کنونی جامعه دانست و افزود: خوشبختانه در سایه انقلاب اسلامی و پشتیبانی و نگاه مثبت رهبر معظم انقلاب، حمایت‌های خوبی از جامعه نخبگانی کشورمان انجام شده است.

آیت‌الله فلاحتی خواستار رفع موانع پیش‌روی فعالیت نخبگان شد و بیان کرد: جامعه دانشگاهی و علمی کشورمان در دنیا از جایگاه خوبی برخوردارند و باید این رویه پیشرفت همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه باید حمایت و حراست از نخبگان از سوی همه مسئولان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: بنیاد نخبگان باید هر کسی که در مسیر نخبگی گام بر می‌دارد، را حفظ کند،نخبگان می‌توانند با ارائه راهکار ضمن حل مشکلات حوزه‌های مختلف، برای خود نیز شغل و درآمدزایی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با یادآوری اینکه پژوهش بدون آموزش شکل نمی‌گیرد و باید نخبگان متناسب با نیاز، آموزش‌های لازم را ببینند، ابراز داشت: نخبگان نشاط علمی را برای خود حفظ کرده و به حوزه‌های مختلف ورود کنند چراکه این کار ما را از وابستگی بیرون می‌آورد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162920
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین