بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/09 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 254
  • - تعداد بازدیدکننده: 244
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کرد:

نخبگان می‌توانند نظام مسایل کشور را بیش و بهتر از دیگران تحلیل کنند/ تاکید بر استفاده موثر از ظرفیت جامعه نخبگانی

معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: معتقدیم که نخبگان می‌توانند نظام مسایل کشور را بیش و بهتر از دیگران تحلیل کنند و ضمن تشخیص درست، راه حل ارایه دهند.

داود منظور اظهار کرد: در تمام برنامه‌هایی که تدوین می‌کنیم لازم است تا ارزیابی جامعه نخبگانی از برنامه‌ها را داشته باشیم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رویکرد دولت بر حسب دستور رییس جمهور این است که از ظرفیت جامعه نخبگانی برای اداره بهتر و حل مسایل کشور، استفاده موثری داشته باشیم.

وی افزود: بیش از ۲ سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد و طبیعتا بازخوردی که ما از ارزیابی نخبگان از سیاست‌ها، برنامه‌ها، کارآمدی و اثربخشی‌ اقدامات دولت می‌گیریم بسیار حایز اهمیت است که باقی‌مانده عمر دولت را با بهترین سرعت و اثربخشی حداکثری پشت سر بگذاریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: معتقدیم که نخبگان می‌توانند نظام مسایل کشور را بیش و بهتر از دیگران تحلیل کنند، تشخیص و راه حل ارایه دهند.

وی ادامه داد: بنابراین در تمام حوزه‌های علمی، بهداشتی، درمان، زیرساخت، آموزشی و مسایل اجتماعی و فرهنگی باید بنگریم که مهمترین نظام مسأله های ما در سطح ملی و استانی چیست، چه کردیم و چه باید بکنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هم‌اندیشی با روسا، اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی را گره‌گشا دانست و افزود: از مجموعه گفت و گوها با روسا، اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی می توان در سطح استان و ملی استفاده حداکثری داشته باشیم.


 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168993
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین