بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/20 - 11:34
  • - تعداد بازدید: 349
  • - تعداد بازدیدکننده: 337
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
استاندار مازندران:

نخبگان و دانشگاهیان با حل مسائل، مازندران را به توسعه‌ای در شأن برسانند

استاندار مازندران بیان کرد: زمان آن فرا رسیده تا در مسیر هوشمندسازی، نخبگان و دانشگاهیان مشکلات پیش رو را مرتفع و مازندران را به توسعه‌ای که شأن این استان است، برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران گفت: در دنیای امروز دیگر با مدیریت سنتی و بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان به پیشرفت دست یافت و باید با هماهنگی و اتصال بین بخش‌های مختلف در مسیر توسعه پایدار حرکت کرد.

استاندار مازندران اظهار داشت: دیگر با تفکر جزیره‌ای نمی‌توان به پیشرفت امید داشت حتی اگر برخی از مدیران بسیار درخشان عمل کنند این امر دستاورد مناسبی برای استان نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : همه ما باید جزیره‌ای فکر کردن را کنار بگذاریم و با اتصال بین صنعت، گردشگری، کشاورزی و بخش‌های مختلف با یک اجماع به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

وی گفت : در حال حاضر هیچ ارتباط اثربخشی در حوزه گردشگری و کشاورزی وجود ندارد که این امر در کشورهای توسعه یافته بسیار مورد توجه و تاکید می‌باشد.

وی افزود : برخی از کشورهای توسعه یافته با ارتباط درست بین بخش‌های مختلف زمینه توسعه پایدار کشور خود را فراهم کردند.

حسینی‌پور اظهار داشت: بسیاری از گردشگرانی که به خارج سفر می کنند در قالب تورهای مسافرتی پول‌های زیادی خرج می‌کنند تا از یک دامداری بازدید کنند.

وی گفت : این امر به خاطر ارتباط سازنده بین گردشگری و بخش های دیگر است که اثر بخش شد.

استاندار مازندران همچنین بیان داشت: تا زمانی که اطلاعات پایه درستی از وضعیت استان نداشته باشیم، نمی‌توانیم به پیشرفت امیدوار باشیم.

وی اظهار داشت: در دنیای امروز کشورها با بهره‌مندی از اطلاعات پایه تولیدات خود را هدفمند به بازار عرضه می‌کنند که این امر برای کشاورزان مشکل ساز نخواهد شد.

وی افزود: استانداری به عنوان قلب استان باید خلاء موجود در خصوص اطلاعات پایه را به سرعت جبران کند که تلاشمان بر این است که در این مسیر حرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : در حال حاضر مازندران به عنوان یک استان هوشمند در کشور مبنا شناخته شد.

استاندار مازندران بیان کرد: دیگر زمان آن فرا رسیده تا در مسیر هوشمندسازی، نخبگان و دانشگاهیان به خصوص رسانه‌ها و مراکز پژوهشی با بکارگیری جوانان مستعد مشکلات پیش رو را مرتفع و مازندران را به توسعه ای که شأن این استان است، برسانند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166358
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین