بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/05 - 13:20
  • - تعداد بازدید: 645
  • - تعداد بازدیدکننده: 623
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با محوریت «بررسی مسائل اساسی حوزه زنان و ارائه راهکارهای پیشنهادی»/

نخستین هیئت اندیشه‌­ورزی در حوزه مسائل زنان تشکیل جلسه داد

مدیرکل دفتر توسعه اثربخشی و اثرگذاری سرآمدان و نخبگان از تشکیل نخستین جلسات هیئت‌های اندیشه‌‌ورزی بنیاد ملی نخبگان با محوریت «بررسی مسائل اساسی حوزه زنان و ارائه راهکارهای پیشنهادی» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مهدی ضرغامی مدیرکل دفتر توسعه اثربخشی و اثرگذاری سرآمدان و نخبگان گفت: نخستین هیئت اندیشه­‌ورزی بررسی مسائل حوزه زنان تحت شیوه­‌نامه «تشکیل و توسعه هیئت‌های اندیشه­‌ورز نخبگانی»، تشکیل و طی چندین جلسه به بررسی مسائل اساسی این حوزه پرداخت.

وی ضمن اشاره به استقبال جامعه مخاطب برای همکاری و همفکری در این هیئت اندیشه‌­ورزی، اضافه کرد: با توجه به اینکه مسائل مربوط به حوزه زنان از دغدغه‌­های جدی هر جامعه و هر حاکمیت به شمار می‌رود این هیئت نیز به منظور ارائه راهکارهای سیاستی در خصوص مسائل مربوط به حوزه زنان با استفاده از توان و ظرفیت استعداهای برتر، سرآمدان و نخبگان برگزار و مقرر شد نظرات احصاء شده در قالب یک بسته سیاستی به نهادهای بالادستی ارائه شود.

ضرغامی افزود: این هیئت طی فراخوان عمومی از میان جامعه مخاطب بنیاد که دارای سابقه پژوهشی و یا اجرایی در حوزه زنان هستند انتخاب شده­‌اند و دبیری این جلسات به عهده دکتر ابوالفضل اقبالی پژوهشگر حوزه مطالعات زنان و خانواده است.

مدیرکل دفتر توسعه اثربخشی و اثرگذاری سرآمدان و نخبگان» ضمن ابراز امیدواری از فرصت ایجاد شده براساس شیوه‌­نامه «تشکیل و توسعه هیئت‌­های اندیشه‌­ورز نخبگانی» اظهار کرد: امید است با برگزاری جلسات مشابه بتوان ضمن زمینه‌­سازی برای اثرگذاری سرآمدان و نخبگان، مواردی را به عنوان بسته سیاستی جهت ارائه به سازمان­ها و نهادهای بالادستی مبنی بر ابلاغ به عنوان بند قانونی تهیه کرد.





***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162800
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین