بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/09 - 09:47
  • - تعداد بازدید: 328
  • - تعداد بازدیدکننده: 324
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

نشست‌های بی‌واسطه با جامعه نخبگانی موجب تحرک مسئولان در جهت رفع مشکلات می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نشست‌های بی‌واسطه با جامعه نخبگانی موجب تحرک مسئولان در جهت رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت فکری ایشان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سید علی مهاجر اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت گسترش فعالیت تشکل‌های مردمی و غیر دولتی است که در این راستا گام‌های موثری نیز برداشته شده است.

وی با بیان اینکه امید می‌رود تشکل‌ها مردمی با توجه به ظرفیت‌های بالای خود در راستای رشد و توسعه استان نقش موثری ایفا کنند، ابراز داشت: به طور قطع کسی که درگیر مسئله‌ای است بهتر می‌تواند به حل آن موضوع کمک کند تا فردی که در سیستم اداری و خارج از مسئله قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد، نشست‌های این چنینی موجب ایجاد یک میانبر جهادی برای حل مشکلات شود و ابراز داشت: طبق قانون دولت باید کوچک شده و از ظرفیت مردم بیشتر استفاده شود، نشست بی‌واسطه با مردم و جامعه نخبگانی به همین منظور شکل گرفته است که مطمئنا موجب تحرک مسئولان در جهت رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت فکری نخبگان خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه اگر همدلی، همراهی و کمک مردم و جامعه نخبگانی به دولت نباشد هر چقدر دولت را بزرگ کنیم، مشکلات حل نخواهد شد، تصریح کرد: با این باور دولت سیزدهم که مدعی مردمی و انقلابی بودن است، دست خود را به سمت مردم دراز کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند و سرمایه اجتماعی ضامن بقا و اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: دشمن در قالب جنگ ترکیبی و از طریق ابزارهای مختلف همواره درصدد جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، باید زمینه را برای مشارکت مردم در جامعه به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی فراهم کرده و در حفظ و نگهداری آن تلاش کنیم.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164184
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین