بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/01/29 - 07:36
  • - تعداد بازدید: 410
  • - تعداد بازدیدکننده: 407
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست توجیهی برنامۀ ملی شهاب در فارس برگزار شد

نشست توجیهی برنامۀ ملی شهاب ویژه معاونین آموزشی ادارات، کارشناسان و رابطان آموزشی فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جلسه توجیهی برنامۀ ملی شهاب ویژه معاونین آموزشی ادارات، کارشناسان و رابطان آموزشی با همکاری بنیاد نخبگان فارس و اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.

در این نشست، فخارزاده؛ معاون بنیاد نخبگان استان فارس و ناظر برنامه ملی شهاب در استان ضمن اشاره بر اهمیت اجرای باکیفیت این برنامه، گفت: شهاب، تنها برنامه سازمان‌یافته مشترک وزارت آموزش و پرورش و بنیاد ملی نخبگان است که به نتیجه رسیدن آن منوط به همکاری دو دستگاه و پیگیری مستمر است.

متحدزاده؛ رئیس اداره استعدادهای درخشان فارس نیز به اجرای دقیق این برنامه اشاره کرد و هدایت دانش‌آموزان به سمت استعداد برتر را کلید رفع مشکلات جامعه در آینده دانست.

وی ضمن اشاره به ارسال بخشنامه‌های مبتنی بر تکمیل گویه‌های استعدادی شهاب توسط آموزگاران، اضافه کرد: آموزش معلمان بریا بهبودنتیجه امیر ضروری است.

سیده زهرا نبوی‌زاده؛ مدرس کشوری برنامه ملی شهاب نیز پس از ارائه مفاهیم و کلیات این برنامه، بر تشکیل کارگروه‌های اجرایی آن و وظایف هر یک تأکید کرد.

 چگونگی اجرای فرآیند شناسایی، آشنایی با مقیاس‌های ارزیابی شهاب و نحوه تکمیل آن برای هر کدام از استعدادهای 8 گانه شهاب و ورود اطلاعات به سامانه همگام توسط آموزگاران با همکاری مدیران و دیگر اولیا مدرسه، از دیگر موضوعات این نشست بود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165131
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین