بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/17 - 10:47
  • - تعداد بازدید: 333
  • - تعداد بازدیدکننده: 331
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان قزوین خبر داد:

نظرات افراد متخصص و فعال در بخش خصوصی به اشتراک گذاشته می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با حضور مدیران مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی، اساتید و محققان و پژوهشگران دانشگاهی و صاحب‌نظران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سومین نشست از سلسله نشست‌های «قزوین در مسیر تحول دانش‌بنیان» با موضوع «قزوین؛ قطب تولید، تجارت و ترانزیت» با حضور مدیران مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی، اساتید و محققان و پژوهشگران دانشگاهی و صاحب‌نظران برگزار شد.

در این نشست، علی رجب‌پور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین گفت: مجموعه نشست‌هایی تحت عنوان قزوین در مسیر تحول دانش‌بنیان برنامه‌ریزی شده و در نشست اول آن آینده آب در قزوین بررسی شد و در نشست دوم موضوعاتی در خصوص الزامات دانش‌بنیان‌سازی صنعت و کشاورزی از سوی دغدغه‌مندان ارائه شد.

 وی افزود: در سومین نشست، موقعیت استراتژیک قزوین در زمینه تولید و تجارت و ترانزیت با هم‌افزایی و اشتراک تجربیات و دانش صاحب‌نظران بررسی می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین ادامه داد: تعداد نشست‌های تخصصی واقعی در استان قزوین بسیار کم است و جای خالی چنین نشست‌هایی که صاحب‌نظران در آن محور باشند و نظرات افراد متخصص و فعال در بخش خصوصی به اشتراک گذاشته شود، احساس می‌شد. به همین دلیل این سلسله نشست‌ها طراحی شد تا مدیران و مسئولان با شنیدن نظرات فعالان در عرصه‌های تخصصی مختلف جامعه، در تصمیم‌گیری‌های خود از طرح‌های صاحب‌نظران متخصص دغدغه‌مند بهره‌برداری بهینه داشته باشند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 163934
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین