بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/06/28 - 10:08
  • - تعداد بازدید: 1192
  • - تعداد بازدیدکننده: 834
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان لرستان مطرح کرد:

نقش طرح احمدی روشن در اعتمادافزایی در دستگاه‌های اجرایی

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان بر نقش طرح هسته‌های مسئله‌محور احمدی‌روشن در اعتمادزایی و اعتمادافزایی در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست تشریح طرح شهید احمدی روشن با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، هیئت ‌رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آیت‌الله بروجردی برگزار شد.

در این نشست، حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان این طرح را یکی از موفق‌ترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در سال‌های اخیر دانست و گفت: توانمندسازی مستعدان‌برتر در بستر یک مسئله واقعی و زیرنظر یک استاد خبره، مهمترین هدف این طرح است.  

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان تلاش دارد این هدف را در سایه تعامل و همکاری با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای درون‌استانی خاصه دانشگاه‌ها و مراکز علمی محقق کند.

امیری با تاکید بر نتایج مثبت دوره‌های قبل و استقبال چشمگیر دانشگاهیان و صاحبان صنایع از طرح شهید احمدی روشن، ادامه داد: بکارگیری توان نخبگانی برای حل مسئله‌های منطقه‌‌ای ملی و راهبردی کشور، افزایش مهارت‌‌های اجتماعی و ارتقاء سطح خودباوری، ایجاد شبکه‌‌ نخبگانی و همچنین اعتمادزایی و اعتمادافزایی در دستگاه‌های اجرایی و صاحبان صنایع برای بکارگیری توان نخبگان، از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان در پایان با اشاره به معیارهای انتخاب مسئله در این طرح، گفت: مبتنی بر دانش و فناوری بودن، شفافیت، قابلیت اجرا در زمان مشخص، قابلیت توسعه‌یافتن، از مهمترین ویژگی‌های مسئله است.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161241
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین