بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/25 - 11:20
  • - تعداد بازدید: 402
  • - تعداد بازدیدکننده: 397
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

نقش مهم هیئت‌های اندیشه‌ورز در تسهیل اثرگذاری نخبگانی

نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با نخبگان و دانشجویان بومی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد شبکه نخبگانی برای حل مشکلات و مسائل بومی در مسیر توسعه بومی، نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با نخبگان و دانشجویان بومی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های تهران برگزار شد.

در این نشست، یعقوب طادی؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان با اشاره به اهداف طرح هیئت‌های اندیشه‌ورز، گفت: حمایت از ایجاد اجتماعات نخبگانی و تسهیل فعالیت­ اندیشه‌ورزی نخبگان، افزایش مسئولیت‌­پذیری نخبگان برای شناسایی و ارائه راهکارهای حل مسائل استان، شبکه­‌سازی گروه‌­های نخبگانی به منظور هم‌­افزایی و تشریک مساعی، معرفی مستعدان برتر و نخبگان به سازمان­‌ها و نهادهای استان جهت کمک به تصمیم‌­سازی مسئولان در حوزه‌‌های تخصصی، از مهمترین اهداف این طرح است.

محمدکاظم منزوی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز با اشاره به نقش مهم نخبگان در گره‌گشایی از مشکلات و چالش‌های موجود، اظهار داشت: پیشنهادات و نظرات کارشناسی نخبگان و مستعدان استان در حوزه‌های آموزش و پرورش، گردشگری، کشاورزی و اقتصاد، باید با استفاده از توان همین افراد عملیاتی شود که البته در این بین حمایت استانداری و دستگاه‌های دولتی نیز تعیین‌کننده است.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166855
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین