بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/17 - 09:58
  • - تعداد بازدید: 308
  • - تعداد بازدیدکننده: 302
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان مازندران/

نمایشگاه دستاوردهای طرح هسته‌های مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان در استان مازندران برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان (طرح شهید احمدی‌روشن) در استان مازندران برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، نمایشگاه دستاوردهای هفتمین دوره طرح هسته‌های مسئله‌محور (احمدی روشن) در راستای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای اساتید و دانشجویان هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن بنیاد نخبگان استان مازندران، با حضور رئیس بنیاد نخبگان مازندران، مدیران دستگاههای اجرایی، رئیس و معاونین پارک علم و فناوری مازندران، رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی مازندران و استادان راهبر هسته­ های مسئله محور در ساری دانشگاه فنی و حرفه ای امام محمد باقر (ع) استان مازندران برپا شد.

در این نمایشگاه 20 طرح از طرح های اساتید راهبرکه طی 9 ماه گذشته در حوزه های صنعتی، کشاورزی، پزشکی و محیط زیست مشغول فعالیت بوده اند در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

نعمت زاده رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران در بازدید از این نمایشگاه گفت: طرح های بسیار خوبی در این نمایشگاه معرفی شد که تجاری سازی این نوع طرحها و استقرار آنان در پارک علم و فناوری استان مازندران از برنامه ها و حمایتهای  پارک مازندران خواهد بود.  

این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مدیران و معاونین دستگاههای اجرایی استان، کارشناسان دستگاههای اجرایی، دانشجویان و علاقمندان قرار گرفت. 



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168175
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین