بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/02/16 - 08:24
  • - تعداد بازدید: 432
  • - تعداد بازدیدکننده: 59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

نیروی انسانی توسعه‌گرا مهمترین سرمایه برای توسعه است

نصرالهی‌زاده مهمترین سرمایه برای توسعه را نیروی انسانی توسعه‌گرا دانست و گفت: با حضور فعال این نیروی بزرگ و منحصربفرد، توسعۀ پایدار در دسترس است.

~/Asset/News/News/Image/82277260-71111097.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نصرالهی‌زاده؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در آیین تکریم و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: این سازمان تلاش دارد پل ارتباطی بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کردستان باشد.


وی با اشاره به تدوین برنامه‌های توسعه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، مهمترین سرمایه برای توسعه را نیروی انسانی توسعه‌گرا دانست و گفت: با حضور فعال این نیروی بزرگ و منحصربفرد، توسعۀ پایدار در دسترس است.


نصرالهی‌زاده با اشاره به تعدد نیروی‌انسانی متخصص، محقق و دانشگاهی در استان کردستان، این مهم را فرصتی برای پیشرفت استان دانست و اظهار داشت: گرچه نرخ مشارکت اقتصادی استان از میانگین کشوری بالاتر است اما با بکارگیری ظرفیت نخبگان می‌توان این نرخ را بهبود بخشید.  



لازم به ذکر است: آیین تکریم و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان با حضور
معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان برگزار شد.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 144711
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین