بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/24 - 10:05
  • - تعداد بازدید: 1224
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

هسته‌های نخبگانی، الگویی مناسب برای کارگروهی هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی گفت: مستعدان حاضر در طرح شهید احمدی‌روشن، الگوی بسیار خوبی از کار گروهی برای دیگر افراد جامعة نخبگانی خواهند بود.

~/Asset/News/News/Image/indexقثصقصثق.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامة برگزاری نشست‌های نخبگانی با مسئولان و مدیران‌ارشد استانی، نشست مستعدان‌برتر استان آذربایجان‌غربی و مشمولان طرح شهید احمدی‌روشن با نمایندة ولی‌فقیه در استان برگزار شد.



در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی؛ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت کارگروهی، گفت: جوانان نخبه و مستعدان‌برتر باید خود را سرباز کشور بدانند و علی‌رغم مشکلات و موانع موجود، برای توسعه و تعالی جامعة بومی تلاش کنند.



وی افزود: نهادینه‌شدن فرهنگ کار گروهی در مستعدان‌برتر، یکی از رخدادهای خوب سال‌های اخیر است که می‌تواند منشاء اثرات بسیاری باشد.



حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: موفقیت مستعدان حاضر در طرح شهید احمدی‌روشن، الگوی بسیار خوبی از کار گروهی برای دیگر افراد جامعة نخبگانی خواهد بود تا آنان نیز فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را در قالب تیم انجام دهند.



نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تقویت معنویت، خداترسی و پرهیز از غرور را از مهمترین ویژگی‌های نخبگان دانست و اضافه کرد: روحیة همگرایی می‌تواند چالش‌های موجود را به خوبی رفع کند.



در ابتدای این جلسه، مهدی چهل‌امیرانی؛ رییس بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی نیز ضمن تشریح طرح شهید احمدی‌روشن، این طرح را یکی از اقدامات بی‌نظیر در حوزة هدایت، توانمندسازی و اثرگذاری نخبگان دانست.



در ادامه نیز برخی از اساتید توضیحاتی دربارة پروژه خود در طرح شهید احمدی‌روشن ارائه کردند.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 156393
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین