بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/10/22 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 1524
  • - تعداد بازدیدکننده: 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در شیراز/

همایش تکریم از استاد خوشخوی زهتاب برگزار می‌شود

همایش ملی تکریم از استاد مرتضی خوشخوی زهتاب؛ استاد برجسته علوم باغبانی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/dkhoshKho.jpg

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پنجمین همایش ملی پاسداشت نخبگی، «نکوداشت استاد دکتر مرتضی خوشخوی زهتاب؛ استاد برجسته علوم باغبانی دانشگاه شیراز و برگزیده جایزه علامه طباطبایی» به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار می‌شود.



حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان استان فارس در همین رابطه گفت: تجلیل و تکریم از نخبگان و سرآمدان عرصه علم و فرهنگ کشور به منظور پاسداشت مقام اثرگذاری والای این بزرگان در جامعه، وظیفه خطیری است که باید به نحو شایسته به انجام رسد و این افتخارآفرینان به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند.




وی افزود: بنیاد نخبگان استان فارس به نمایندگی از بنیاد ملی نخبگان همزمان با  برگزاری پنجمین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه‌ای ایران در دانشگاه شیراز، پنجمین «همایش ملی پاسداشت نخبگی» را به منظور تکریم و الگوسازی از 52 سال فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی پروفسور مرتضی خوشخوی زهتاب؛ استاد برجسته علوم باغبانی دانشگاه شیراز و برگزیده جایزه علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌کند.




شریف ادامه داد: در این مراسم جمعی از مسئولان کشوری و استانی، اساتید علوم باغبانی و دانشجویان این استاد فرهیخته در ارتباط با ابعاد شخصیتی و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی دکتر زهتاب به سخنرانی خواهند پرداخت. رونمایی از کتاب زندگینامه وی و همچنین تقدیم لوح ارجنامه رئیس بنیاد ملی نخبگان نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.


کسب عنوان استاد نمونه کشوری، سرآمد آموزش کشور، مؤلف و پژوهشگر نمونه دانشگاه شیراز، کسب مدال انجمن بین‌المللی علوم باغبانی، عضویت در فرهنگستان علوم کشور و چاپ 125 مقاله بین‌المللی، تنها بخشی از سوابق دکتر مرتضی خوشخوی زهتاب است.




لازم به ذکر است، همایش تکریم از استاد دکتر مرتضی خوشخوی زهتاب؛ استاد برجسته علوم باغبانی، سه‌شنبه؛ دوم بهمن‌ماه در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148923
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین