بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/06/18 - 11:26
  • - تعداد بازدید: 395
  • - تعداد بازدیدکننده: 386
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف معرفی ابعاد مختلف زندگی علامه حسن‌زاده آملی(ره)/

همایش ملی علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی(ره) برگزار می‌شود/ برپایی نمایشگاه خوش‌نویسی و نگارگری

همایش ملی علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی(ره) با هدف معرفی ابعاد مختلف زندگی ایشان به همت بنیاد نخبگان استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد و افزایش هم‌افزایی بین‌دستگاهی برای برگزاری «همایش ملی علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی (ره)»، نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان مازندران و رئیس حوزه هنری استان برگزار شد.

در این نشست، محمد آزادبخت؛ رئیس بنیاد نخبگان مازندران گزارشی از اهداف، مأموریت‌ها و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از جامعة نخبگانی کشور بیان کرد و گفت: یکی از بهترین نمونه‌های برنامه‌های نخبگانی، برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های تکریم و الگوسازی از مفاخر بومی است.

وی افزود: همایش ملی علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی (ره)، یکی از بهترین نمونه‌های این برنامه‌هاست که نقش بسزایی در معرفی الگوی مطلوب به جامعۀ علمی، فرهنگی و هنری دارد.

مهدی معصومی گرجی؛ رئیس حوزة هنری استان نیز با اشاره به اثرگذاری و شخصیت شاخص علامه حسن‌زاده آملی در جهان اسلام، اظهار داشت: ایشان یکی از شخصیت‌های ممتاز جهان اسلام در صد سال گذشته است و به همین دلیل باید نسل جدید را با شخصیت چندبعدی و ابعاد مختلف زندگی این عالم ربانی آشنا کرد.

معصومی گرجی اضافه کرد: در روز برگزاری همایش ملّی علامه ذوالفنون، حوزه هنری استان نمایشگاه خوش‌نویسی و نگارگری از سخنان و آثار علامه را برگزار خواهد کرد.

در پایان این نشست، یک اثر خوشنویسی تولید حوزه هنری از کتاب الهی‌نامه علامه حسن‌زاده آملی (ره) به بنیاد نخبگان مازندران اهدا شد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167178
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین