بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/20 - 10:57
  • - تعداد بازدید: 439
  • - تعداد بازدیدکننده: 435
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزرات دفاع:

همکاری‌های نهادینه شده نیروهای مسلح و نخبگان پشتوانه حفظ روند پیشرفت قدرت دفاعی است

معاون وزرات دفاع گفت: همکاری‌های نهادینه شده بین نیروهای مسلح و نخبگان پشتوانه حفظ روند پیشرفت‌های بی‌وقفه در دستیابی به قله‌های فناوری و قدرت دفاعی در همه عرصه‌ها شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: رونمایی موشک فتاح در پی رونمایی موشک خرمشهر ۴ (خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است و به فضل خدا این موفقیت‌ها در پیشبرد توان صنعتی و عملیاتی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت دفاع عنوان کرد: همکاری‌های نهادینه شده بین نیروهای مسلح و مشارکت نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی پشتوانه حفظ روند پیشرفت‌های بی‌وقفه در دستیابی به قله‌های فناوری و قدرت دفاعی در همه عرصه‌ها شده است.

وی تصریح کرد: وزارت دفاع در راستای برنامه‌های راهبردی مبتنی بر تولید تسلیحات، تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و ارتقای فناوری متناسب با برآورد تغییر تهدیدات و حفظ طراز قدرت بازدارندگی، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح و کمک به توان صنعتی کشور افزایش داده و با اتخاذ رویکرد تعاملی و فعال و بهره‌گیری از حمایت‌های دولت خدمتگزار و مردم فهیم سلحشور ایران اسلامی در مسیر تحقق منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات لازم را به منصه ظهور می‌رساند.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165830
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین