بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/17 - 10:31
  • - تعداد بازدید: 287
  • - تعداد بازدیدکننده: 283
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر خبر داد:

همکاری‌ نخبگان بوشهر با اتاق بازرگانی استان شتاب می‌گیرد/ اهمیت شبکه‌سازی نخبگان و نقش آن در بهبود فضای کسب‌وکار

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: همکاری‌های نخبگانی با رویکرد حل مسئله و شبکه‌سازی مستعدان‌برتر با اتاق بازرگانی استان شتاب خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور زمینه‌سازی برای اثرگذاری بالا و حداکثری نخبگان در حل مسائل کشور، نشست مشترک هیئت رئیسه بنیاد نخبگان استان بوشهر و اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست، سید آزاده میروکیلی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: همکاری‌های نخبگانی با رویکرد حل مسئله و شبکه‌سازی مستعدان برتر با اتاق بازرگانی استان شتاب خواهد گرفت.

وی افزود: بنیاد نخبگان استان با استفاده از ظرفیت مستعدان و نخبگان استان وظیفه دارد مسائل و مشکلات اقتصادی را شناسایی و راهکار مؤثر ارائه دهد. از آنجا که اتاق بازرگانی به عنوان دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان فعال است، این بنیاد می‌تواند با معرفی نخبگان خود به اتاق بازرگانی، به بهبود فضای کسب‌وکار و اقتصاد استان کمک کند.

میروکیلی در پایان با تأکید بر لزوم هموار ساختن ورود نخبگان و مستعدان برتر جهت حل مسائل و مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: توانمندسازی و اعتماد به مستعدان برتر برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی از برنامه‌های راهبردی بنیاد نخبگان در سال جاری است.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@
 دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166724
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین