بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/06 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 445
  • - تعداد بازدیدکننده: 437
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف تأمین نیروی انسانی دانش‌پایه برای واحدهای صنعتی صورت می‌گیرد/

همکاری بنیاد نخبگان خراسان جنوبی و اداره‌کل صنعت استان در اجرای طرح بورسیه صنعتی

نشست مشترک مسئولان بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان با محوریت طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی و سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان با محوریت موضوع طرح بورسیه صنعتی برگزار شد.

در این نشست، ایزدخواه؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان به ظرفیت‌های طرح بورسیه صنعتی در نگهداشت نیروی انسانی متخصص و مستعد در استان اشاره کرد و گفت: بهبود بهره‌وری اجتماع نخبگان در استان و همچنین ارتقاء فعالیت‌های واحدهای صنعتی، از مهمترین اهداف طرح بورسیه صنعتی است.

وی افزود: در این طرح، مشمولان ضمن کسب توانمندی‌های علمی و عملی و همچنین فراگیری مهارت‌های لازم، آماده فعالیت در واحدهای صنعتی می‌شوند که می‌تواند در راستای اشتغال‌آفرینی و همچنین تأثیرگذاری نخبگان مؤثر شود.

حسن‌نژاد؛ سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز با تأکید به ضرورت همراهی واحدهای صنعتی و معدنی استان، بیان داشت: با این طرح دغدغه تأمین نیروی انسانی مهارت‌دیده و دانش‌پایه برای واحدهای صنعتی رفع می‌شود و نخبگان استان می‌توانند به پیشرفت و توسعه منطقه کمک کنند.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی بیشترین تنوع مواد معدنی را دارد که این خود نیاز به وجود افراد ممتاز در حوزه‌های صنعتی و معدنی است که برای ایجاد زنجیره‌های ارزش نقش‌آفرین باشند.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.



 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166137
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین