بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/06/06 - 12:13
  • - تعداد بازدید: 381
  • - تعداد بازدیدکننده: 375
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واکاوی مشکلات ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی مازندران توسط مستعدان‌برتر

مشکلات ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی مازندران که در شرکت‌های صنعتی استان مازندران با مشکل مواجه بودند، از سوی نخبگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل واکاوی و راهکارهای مناسب برای برون رفت از آن ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: ۱۵۰ محصول دانش بنیان مازندران با حمایت های دولت سیزدهم وارد بخش صنعت و تولید مازندران و کشور شده است و با تقویت مرکز رشد و واحدهای فناور فعال در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل این محصولات تولید و در اختیار صنایع بزرگ استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز بکار دولت سیزدهم ارتباط صنعت با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شتاب گرفت و در حال حاضر با ۱۵ واحد صنعتی بزرگ و ممتاز مازندران ارتباط داریم و محصولات تولیدی این صنایع با کمک اساتید نخبه دانشگاه تولید و روانه بازار می شود.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ادامه تصریح کرد: ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی مازندران که در شرکت های صنعتی استان مازندران با مشکل مواجه بودند، مشکلات آنها از سوی نخبگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل واکاوی و راهکارهای مناسب برای برون رفت مشکلات به آنها ارائه شد.

گنجی اضافه کرد: ظرفیت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به گونه ای است که آمادگی کامل برای رفع مشکل پیش روی صنایع مازندران را با ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی دارد.

وی گفت که همچنین نخبگان این دانشگاه براساس قراردادی که با شرکت سایپا منعقد کردند طرح هیبریدی کردن خودوری شاهین را در دستور کار قرار دادند.

این مقام مسوول اظهار داشت: دولت سیزدهم برای طرح های عمرانی، زیرساختی و رفاهی دانشجویان در دو سال اخیر حدود ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

بیش از به ۳۰۰ دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل می کنند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167046
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین