بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/11/14 - 08:18
  • - تعداد بازدید: 718
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس پارک علم‌وفناوری استان ایلام:

پژوهش زیربنای فناوری و کارآفرینی است

طاهرپور بر اهمیت موضوع پژوهش در توسعۀ جامعه تأکید کرد و گفت: پژوهش زیربنای فناوری و کارآفرینی است.

~/Asset/News/News/Image/neshast (21)(1).JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای هدایت استعدادهای تحصیلی و مخترعان به سمت حوزه‌های کسب‌وکار و شرکت‌های نوپا و فناور، نشست اجتماعات نخبگانی استان ایلام با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان، پارک علم‌وفناوری استان ایلام و صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.


در این برنامه، صالحی‌پور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام به بیان فعالیت‌های این بنیاد در راستای شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و صاحبان استعدادهای‌برتر پرداخت و برخی از برنامه‌های آتی را تشریح کرد.


طاهرپور؛ رئیس پارک علم‌وفناوری استان ایلام نیز با اشاره به لزوم برگزاری برنامه‌های هدفمند در راستای هدایت و حمایت از مستعدان‌برتر، بر اهمیت موضوع پژوهش در توسعۀ جامعه تاکید کرد و گفت: قبل از برگزاری هرگونه برنامه‌ای، اجرای پژوهش الزامی است چراکه پژوهش زیربنای فناوری و کارآفرینی است.


توضیحاتی با موضوع استارت‌آپ و راه‌اندازی کسب‌وکار، پارامترهای کارآفرینی و نمونه‌های موفق استارت‌آپ، معرفی خدمات پارک علم‌وفناوری استان ایلام از جمله حمایت از تشکیل هسته‌های فناوری، ایجاد شرکت نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان، از دیگر بخش‌های این نشست بود.


لازم به ذکر است، آشنایی صاحبان استعدادهای برتر در حوزه‌های دانشجویی و دانش‌آموختگان با فضای کسب‌وکار و کمک به آنان برای حرکت در مسیر کارآفرینی، استفاده از دانش و تجربیات صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان، شبکه‌سازی، کمک به تبادل اطلاعات، تجارب و دستاوردها، ایجاد و تقویت زمینه‌های همفکری میان اجتماعات نخبگانی و سطوح حاکمیتی به منظور مشارکت آنها در امور مسئله‌شناسی، از مهمترین اهداف این نشست بود.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153043
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین