بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/15 - 11:31
  • - تعداد بازدید: 1373
  • - تعداد بازدیدکننده: 1307
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عضو هیئت جذب نخبگان مطرح کرد:

پیگیری فرایند جذب 160 متقاضی عضویت در هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کشور در بنیاد نخبگان

عضو هیئت جذب نخبگان، از اخذ 160 ردیف استخدامی در راستای تکمیل فرایند جذب متقاضیان عضویت به عنوان هیئت‌ علمی دانشگاه‌های کشور به همت دبیرخانه جذب بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، محمدعلی کی‌نژاد رییس هیات عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب طرح جذب اعضای هیات‌ علمی فناور در دانشگاه‌ها در این هیئت خبر داد.

عضو هیئت جذب نخبگان در همایش منطقه‌ای هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی شمال غرب کشور در دانشگاه صنعتی سهند، گفت: پس از بررسی و تصویب این مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه‌ها می‌توانند هیات‌علمی فناور جذب کنند.

وی افزود: با اجرایی شدن این مصوبه اساتیدی که طرح فناورانه داشته باشند می‌توانند طرح خود را در دانشگاه اجرا کنند و ضمن کارآفرینی برای افراد تحصیل‌کرده موجب کسب درآمد برای دانشگاه‌ها شوند.

کی نژاد ادامه داد: ۱۶۰ عضو هیات‌ علمی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه‌های کشور جایابی شده اند و احکام آن‌ها صادر شده است.

وی تاکید کرد: تعداد ۳۶ نفر نیز در فراخوان امسال شرکت کرده‌اند که مراحل جذب این متقاضیان در حال انجام است و به‌زودی در دانشگاه‌ها مشغول خواهند شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168124
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین