بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/25 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 272
  • - تعداد بازدیدکننده: 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی:

کارآفرین باید توانایی تشخیص اطلاعات درباره فرصت‌ها را داشته باشد

امانی با بیان اینکه تحمل پذیرش ریسک و خطر برای یک کارآفرین یک ضرورت است، گفت: فرایند کارآفرینی نیاز به سازمان‌دهی افراد و منابع مالی دارد.

~/Asset/News/News/Image/thum-8721f35a47629908af6-کارآفرینی_67852.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی و اشتغال‌زایی، «کارگاه چگونه کارآفرین شویم» با همکاری بنیاد نخبگان خراسان‌شمالی و دانشگاه علوم‌پزشکی استان برگزار شد.



در این کارگاه، امیر امانی؛ عضو هیئت‌علمی و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی، مفاهیمی نظیر ایده, خلاقیت, نوآوری, اختراع, کارآفرینی و بوم کسب‌و‌کار را تشریح و به ذکر مثال‌هایی از چارچوب‌های خشک ذهنی و نحوه شکستن آنها و ایجاد خلاء پرداخت.



وی در ادامه با اشاره به معیارهای کارآفرینی، بر لزوم توسعه و پیشرفت برنامه و طرح تجاری تأکید کرد و افزود: کارآفرین نیاز دارد تفاوت‌های بین افراد مانند دسترسی ویژه به افرادی مشخص را بشناسد و توانایی تشخیص اطلاعات درباره فرصت‌ها را داشته باشد.



امانی با بیان اینکه تحمل پذیرش ریسک و خطر برای یک کارآفرین یک ضرورت است، ادامه داد: فرایند کارآفرینی نیاز به سازمان‌دهی افراد و منابع مالی دارد.



معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی در ادامه به برخی از اقدامات لازم برای موفق‌شدن یک کارآفرین اشاره کرد و اظهار داشت: معرفی یک کالای جدید، بکارگیری شیوه جدید برای تولید محصول قدیمی، ایجاد بازار جدید برای محصول موجود، کشف و بکارگیری یک منبع جدید برای تأمین مواد اولیه و همچنین ایجاد ساختار جدید برای صنعت موجود، از مهمترین اقدامات برای موفقیت یک کارآفرین است.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 149940
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین