بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/14 - 08:12
  • - تعداد بازدید: 303
  • - تعداد بازدیدکننده: 300
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف زمینه‌سازی برای رشد همه‌جانبۀ شخصیتی مستعدان برتر/

کارگاه مشاوره «انتخاب برتر» برگزار شد

کارگاه مشاوره «انتخاب برتر» با هدف زمینه‌سازی برای رشد همه‌جانبۀ شخصیتی مستعدان برتر به همت بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و با هدف زمینه‌سازی برای رشد همه‌جانبۀ شخصیتی مستعدان برتر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارگاه مشاوره «انتخاب برتر» به همت بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.

در این کارگاه، حجت‌الاسلام روح الله مروتی؛ مدرس کارگاه، با بیان اینکه برای انتخاب برتر باید ابتدا خود انسان شاخصه‌های برتری را در خود ایجاد کند، گفت: برتری سه شاخصۀ اصلی دارد: تعهد، اعتماد‌به‌نفس و عزت‌نفس.

وی افزود: وقتی انسان در معرض انتخاب قرار می‌گیرد، قطعاً باید برای انتخاب خود، شاخص‌ها و معیارهای مشخصی داشته باشد و البته هرچه هدف مهمتر باشد، به همان اندازه شاخص‌ها نیز مهمتر می‌شوند.

این استاد دانشگاه با اشاره به نقش مهم ازدواج در سلامت روان و موفقیت فردی و حرفه‌ای انسان، ادامه داد: ازدواج که در اسلام مهمترین بنا زندگی است و به هدف تکامل دین انجام می‌شود، قطعاً باید شاخص‌های باکیفیتی داشته باشد؛ بنابراین فرد در این انتخاب بزرگ باید به سه شاخصۀ اصلی ذکرشده، بیشتر توجه و تأکید داشته باشد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164697
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین