بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/05/27 - 10:46
  • - تعداد بازدید: 33
  • - تعداد بازدیدکننده: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای شبکه‌سازی دانشجویان مستعد و اساتید خبره؛

کارگروه استانی طرح هسته‌های علمی و فرهنگی در استان خراسان رضوی تشکیل شد

کارگروه استانی طرح هسته‌های علمی و فرهنگی با حضور معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و نخبگان اثرگذار حوزه علمی و تربیتی در استان خراسان رضوی تشکیل شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، نشست صمیمی رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی با اعضای هسته های علمی و فرهنگی استان برگزار شد.

عبدالکریم سجادی، رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در این نشست ضمن خیرمقدم به مهمانان، به بیان اهداف این طرح پرداخت و گفت: شبکه سازی دانشجویان مستعد و اساتید خبره در حوزه‌های تخصصی از اهداف این طرح است.

ایشان ایجاد حس خودباوری در دانشجویان جدیدالورود و افزایش مهارت‌های اجتماعی را از دیگر اهداف طرح بیان کرد و گفت: توانمند سازی و مهارت آموزی دانشجویان؛ همگرایی، هم افزایی و همفکری اساتید و دانشجویان و همچنین اثرگذاری اعضای هیئت علمی در مسیر تحصیلی از دیگر اهداف مهم تشکیل هسته‌های علمی و فرهنگی به شمار می رود.

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی از تشکیل کارگروه استانی این طرح با حضور معاونان دانشجویی دانشگاه ها و نخبگان اثرگذار حوزه علمی و تربیتی خبر داد و یادآور شد: این طرح برای اولین بار در استان اجرا می‌شود و مخصوص دانشجویان جدیدالورود است و پیگیر افزایش کمی و کیفی آن در سال‌های آینده هستیم.

سجادی برنامه‌های ارائه شده توسط اساتید را کامل و جامع دانست و گفت: در برنامه‌های جامع هسته ها، برنامه‌هایی از قبیل بازدیدهای علمی و فرهنگی، حلقه‌های مطالعاتی، آشنایی با چشم انداز تحصیلی و شغلی و کسب و کارهای نوآورانه دیده شده است و مطمئناً اجرای دقیق آنها اثرگذاری خوبی در مسیر تحصیلی مستعدان خواهد داشت.

در بخشی دیگر، اساتید و نماینده‌های دانشجویان به ارائه پیشنهادات و گزارش عملکرد هسته‌ها پرداختند.

این نشست در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی با حضور اساتید راهبر هسته‌های علمی و فرهنگی و تعدادی از دانشجویان هسته برگزار شد.  


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172701
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین