بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/07/16 - 10:15
  • - تعداد بازدید: 1107
  • - تعداد بازدیدکننده: 910
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان یزد:

کارگروه نخبگانی باید محل اجتماع نخبگان تحول‌گرا و مطالبه‌گر باشد

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد از تشکیل کارگروه‌های مختلف نخبگان تحول‌گرا و مطالبه‌گر خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها ضمن القای حس تاثیرگذاری، نخبگان را برای ایجاد تحول در بخش‌های مختلف استان بسیج کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری نشست‌های اجتماعات نخبگانی با نهادهای حاکمیتی و مدیران استان، نشست هم‌اندیشی مخترعان استان یزد با رؤسای پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش فناوری استان در محل بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار، حیدر مفتاحی‌زاده؛ رئیس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید مدیریت تحولات کشور به دست نخبگان سپرده شود که برای تحقق این مهم در استان، کارگروه‌های مختلف نخبگان تحول‌گرا و مطالبه‌گر تشکیل شد تا ضمن القای حس تاثیرگذاری، نخبگان را برای ایجاد تحول در بخش‌های مختلف استان بسیج کند.

در ادامه، سید حبیب‌الله میرغفوری؛ رئیس پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: مخترعان مورد تایید بنیاد ملی نخبگان که به پارک علم و فناوری معرفی شوند، در اولویت پذیرش و استقرار در پارک قرار می‌گیرند و می‌توانند از تمام حمایت‌های مادی و معنوی بهره‌مند شوند.

محمد سپهر؛ رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان یزد نیز برای حمایت از طرح های مخترعان و توسعه فعالیت و تجاری‌سازی اختراعات قول مساعدت داد.

در این نشست، شرکت‌کنندگان ضمن معرفی اختراع خود، نیازها و حمایت‌های لازم برای تجاری‌سازی اختراع خود را تشریح کرد.

***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 161429
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین